پشتیبانی مرکز خدمات و ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

تعمیر ساید بای ساید

ویژگی های آرتا سرویس

گارانتی خدمات

آرتا سرویس نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین نداشته و تماما نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین متعهد می باشد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های آرتا سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر ساید بای ساید

نظرسنجی

اگر ساید بای ساید را مهمترین عضو آشپزخانه نام ببریم، شاید اغراق نکرده باشیم. در نبود ساید بای ساید بسیاری از مواد در مدت کوتاهی فاسد شده و امکان ذخیره مواد غذایی یا حتی خنک کردن یک نوشیدنی وجود نخواهد داشت. به همین خاطر، ما در آرتا سرویس نگرانی شما را در مواقع خرابی ساید بای ساید تان و از کار افتادن آن به خوبی درک کرده و برای کمک به شما و رفع مشکل ساید بای ساید، در سریعترین زمان ممکن به منزل شما خواهیم آمد.

متخصصین آرتا سرویس ساید بای ساید شما را دوباره سالم می کنند
شما بهتر از هر کسی ارزش ساید بای ساید خود را می دانید، مخصوصا اگر برندهای باکیفیت خارجی را خریداری کرده اید و قطعا تمایلی به هزینه بیشتر هم ندارید. بنابراین تنها باید به افراد متخصص برای تعمیرات ساید بای ساید خود اعتماد کنید. متخصصین ساید بای ساید آرتا سرویس تعمیرکار معتمد شما برای رسیدگی به ساید بای ساید تان هستند.

صلاحیت متخصصین آرتا سرویس جهت نصب، سرویس و تعمیر ساید بای ساید شما، به دلیل سالها تجربه فنی، دانش تخصصی در زمینه تعمیرات انواع ساید بای ساید، به روز بودن اطلاعات و تسلط بر نحوه سرویس و تعمیرات مدلهای مختلف ساید بای ساید و بیش از صدها مورد موفق تعمیرات ساید بای ساید می باشد. آرتا سرویس برای انواع ساید بای ساید اعم از ساید بای ساید ساده، فریزر ساده، ساید بای ساید فریزر، درب فرانسوی و ساید بای ساید خدمات حرفه ای در همه ظرفیت ها و مدلها را توسط متخصصین مجرب برندهای مختلف ارائه می نماید.

علاوه بر این، ما نگرانی شما را با بیمه کردن ساید بای ساید تان در طول تعمیرات آن بطور کامل برطرف کرده و با ارائه گارانتی معتبر تا ماه ها بعد نیز خیال شما را کاملا راحت خواهیم کرد.

آرتا سرویس تمام مشکلات ساید بای ساید را رفع می کند؟
با تکیه بر تخصص تعمیرکاران حرفه ای خود و تجربه اثبات شده بیش از صدها مورد موفق تعمیرات انواع ساید بای ساید، تمامی مشکلات پیش آمده برای دستگاه شما را به راحتی و در سریعترین زمان رفع خواهیم کرد. برخی از مشکلات متداول ساید بای ساید فریزرهای امروزی عبارتند از:

ساید بای ساید خنک نمی کند
ساید بای ساید یخ نمی سازد
آبسردکن کار نمی کند
سرو صدای کمپرسور زیاد است
برفک ها آب نمی شوند
غذاها داخل ساید بای ساید یخ می زنند
و…
اگر مشکل پیش آمده برای ساید بای ساید شما غیر از موارد بالاست، لازم به نگرانی نیست. کافیست فرم آنلاین را پر کرده و یا با ما تماس بگیرید، تا سریعتر دستگاه خود را سالم تحویل بگیرید.

آرتا سرویس قطعات ساید بای ساید را هم تعمیر می کند؟
اولویت متخصصین آرتا سرویس تعمیر قطعات معیوب ساید بای ساید شماست تا علاوه بر کاهش هزینه ها به افزایش عمر مفید دستگاه نیز کمک نمایند. همچنین در صورت تشخیص تکنسین و غیر قابل تعمیر بودن قطعه، با استفاده از قطعات ارجینال تعمیر ساید بای ساید را تکمیل خواهیم کرد. برخی از قطعات مهم ساید بای ساید که توسط متخصصین ما تعمیر و تعویض می شوند:

ترموستات
هیتر دیفراست
فن کندانسور و اواپراتور
کمپرسور
کندانسور
سوئیچ و قفل درب
فیلتر آب
و…
آرتا سرویس کدام برندهای ساید بای ساید را تعمیر می کند؟
آرتا سرویس تمامی برندهای ایرانی و خارجی ساید بای ساید را از جمله سامسونگ، ال جی، جنرال الکتریک، ویرپول، دوو، فریجیدر، وایت هاوس، مابه، بوش و… سرویس و تعمیر نموده و در هر مورد متخصص زبده همان برند را به منزل شما می فرستد.

 

000
خواندن 9205 دفعه

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران