پشتیبانی مرکز خدمات و ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

تعمیرات لوازم خانگی آاگ (aeg)

نمایندگی تعمیرات آاگ

کدامیک از لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر دارد؟

لطفا نوع دستگاه خود را مشخص نمایید!

شماره تماس

لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید!!!

نام و نام خانوادگی

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید!!!

محل سکونت

لطفا محل سکونت خود را وارد نمایید

کدام یک از لوازم خانگی آاگ شما نیاز به تعمیر دارد؟

ویژگی های آرتا سرویس

گارانتی خدمات

آرتا سرویس نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین نداشته و تماما نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین متعهد می باشد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های آرتا سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر لوازم خانگی آاگ

تعمیر لوازم خانگی آاگ

نظرسنجی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی بابت تعمیرات لوازم خانگی آاگ میباشد. نمایندگی آاگ با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده به عیب یابی محصولات آاگ میپردازد.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ بابت لوازم خانگی زیر میباشد :

  1. اجاق گاز
  2. انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از جلو و درب از بالای آاگ
  3. انواع ماشین ظرفشویی آاگ
  4. جاروبرقی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهرانتعمیرات لوازم خانگی آاگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران با استفاده از اصول خدمات و مشتری مداری به رفع عیب محصولات این برند در محل میپردازد. آرتا سرویس (نمایندگی آاگ) با داشتن بیش از 90 تکنسین مجرب در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آاگ به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ کجاست ؟

تلفن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران چند است ؟

نمایندگی آاگ کجاست ؟ عجله نکنید ! با ما در این بخش همراه باشید تا خدمات بروز و سریع شرکت آرتا سرویس را برای شما معرفی کنیم. خواهشمندیم اگر نیاز به تعمیرات دارید حتما با مراکز مورد تایید تماس حاصل نمایید و یا برای درخواست تعمیر میتوانید به صفحه درخواست تعمیر لوازم خانگی آاگ بروید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
اینجا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ میباشد ، الان که شما وارد صفحه سایت ارتا سرویس شدید و به ما اعتماد کردید ، به احتمال زیاد یکی از محصولات آاگ (یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، مایکروفر ، مایکروویو ، جاروبرقی) شما عزیزان به مشکل برخورده استو یا نیاز به سرویس دوره ای دارید.

نگران خرابی لوازم خانگی آاگ خود نباشید !!! چونکه …

  • نمایندگی آاگ (آرتا سرویس ) با دارا بودن چندین شعبه در جای جای تهران آنادگی کامل خدمت رسانی و خدمات را به شما عزیزان دارد.
  • تعمیرات لوازم خانگی آاگ قطعا و حتما با لوازم اورجینال و فابریک برند آاگ انجام می شود که باعث میشود شما عزیزان دیگر نکران خرابی مجدد لوازم خانگی آاگ خود نباشید.
  • تمامی خدمات و رفع ایراد های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در همان روز و پس از تماس و ثبت سفارش ما عزیزان در سایت انجام خواهد شد.
  • تعمیرکار لوازم خانگی آاگ ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود.
  • تمامی خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ با گارانتی شرکت آرتا سرویس صورت می پذیرد که مدت زمان این ضمانت 3 الی 6 ماه می باشد
  • کلیه خدمات مرکز آرتا سرویس (نایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ) با فاکتور صورت می پذیرد.
  • کلیه تکنسین های مجموعه تعمیرات آاگ دارای گواهینامه تعمیرات لوازم خانگی از مراکز معتبر می باشند.

محتوای بیشتر در آرتا سرویس : نمایندگی مدیا

ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی آاگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ

آاگ (اختصاری AEG) به معنای «شرکت برق عمومی» یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در جهان بود که در سال ۱۸۸۳ به دست امیل راتناو (به آلمانی: Emil Rathenau) در برلین بنیان گذاشته شد و در سال ۱۹۵۱ دفتر مرکزی آن به فرانکفورت منتقل شد.
این شرکت در سال ۱۹۶۷ به شرکت تابع خود تِلِفونکِن آ.گ. ملحق شد و شرکت جدید آ.اِ.گ-تِلِفونکِن را به وجود آورد. در سال ۱۹۸۵ شرکت دایملر بنز، شرکت آ.اِ.گ-تِلِفونکِن را خریداری نمود و در سال ۱۹۹۶ با این شرکت کاملاً یکپارچه شد و تحت نام دایملِر-بِنز آ.گ. در آمدند، بخش‌های باقی‌ماندهٔ آ.اِ.گ به دایملِر-کرایسلِر-هوافضا که از شرکت‌های وابسته دایملر-بنز بود و ادترنز الحاق شدند.
نام تجاری AEG در سال ۱۹۹۶ توسط الکترولوکس تصاحب شد و از سال ۲۰۰۵ در بعضی محصولات این شرکت استفاده می‌شود، نام تجاری آ.اِ.گ همچنین توسط شرکای گوناگون الکترولوکس تحت "برنامهٔ همگانی صدور مجوز نام تجاری" شرکت الکترولوکس کسب مجوز شده‌است.


نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران

نمایندگی آاگ


نمایندگی آاگ محصولات تولدیدی خود را با نام آاگ به فروش میرسانند اما نمایندگی رسمی آاگ موظف به خدمت رسانی به مشتریان همه ی این محصولات به بهترین شکل ممکن میباشند.

خوشبختانه مجموعه آرتا سرویس به عنوان نماینده مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش آاگ در تهران با استفاده از کادری متخصص ، خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه نماید. آرتا سرویس تعمیرگاه مجاز آاگ با استفاده از قطعات اصلی و فابریک خود نمایندگی آاگ در محل مشتریان خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه نموده و حتی تعمیرات خود را هم گارانتی می نماید.
این پیام بزرگ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که خوشبختانه و با یاری خداوند منان مجموعه آرتا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ با دارا بودن تکنسین ها مجرب و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی آاگ و استفاده از قطعات و فابریک آاگ بهترین خدمات را در محل سکونت شما با ارائه گارانتی معتبر عرضه میکند.

ما نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران میباشیم که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 22882520 -021 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه مجاز مرکزی آاگ

نمایندگی آاگ


مجموعه آرتا سرویس نمایندگی آاگ در تهران میباشد که با هدف رضایتمندی مشتری ، ارائه خدمات در محل ، با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه توانسته است به تعمیرات آاگ بپردازد و رضایتمندی مشتری را جلب نماید ، قابل ذکر است که تعمیرگاه مجاز آاگ با شعبات مختلف در تهران توانسته است خدمات آاگ را برای شما عزیزان به صرفه ( هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمانی ) انجام دهد تا بتوانیم در این عرصه حضور پر رنگ داشته باشیم.

در صفحه نمایندگی تعمیرات آاگ بارها عنوان نموده ایم که برای خدمات از تعمیرگاه مجاز آاگ استفاده نمایید تا با استفاده از قطعات فابریک طول عمر لوازم خانگی آاگ خود را افزایش دهید و به هیچ عنوان از تعمیرگاه غیر مجاز استفاده ننمایید.

هدف تعمیرگاه مجاز آاگ در تهران جلب رضایتمندی شما و استفاده از قوانین خدماتی طبق استاندارد جهانی میباشد ، امیدواریم در این راستا به اهداف خود برسیم و بتوانیم رضایتمندی شما عزیزان را به صورت کامل جلب نماییم.

محتوای بیشتر در آرتا سرویس : نمایندگی کنوود


خدمات تعمیر لوازم خانگی آاگتعمیرات لوازم خانگی آاگ


نمایندگی تعمیرات آاگ نیازمند تخصص است و برای حفظ کیفیت محصولات و افزایش طول عمر آنها حتما باید از قطعات فابریک و خدمات تکنسین های متخصص بهره برد.
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و با راهنمایی در مورد تعمیرات لوازم خانگی آاگ خود میتوانید با مشاوران و تکنسین ها ما تماس بگیرید و شمکلات و خرابی لوازم خانگی آاگ خود را برای ما بیان کنید.
ما (نمایندگی آاگ) همواره بتلاش کردیم که بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی آاگ را در منزل برای شما عزیزان تهرانی به ارمغان بیاوریم و بتوانیم سهمی در رفع مشکلات زندگی مردم عزیزمان داشته باشیم. ما همواره به وضعیت اقتصادی جامعه و مردم اشراف داشته ایم و قصدمان بر آن است که فشار کمتری به خانواده ها در هنگام تعمیرات لوازم خانگی آاگ وارد شود . اگر نیاز به تعمیرات لوازم خانگی آاگ دارید همین حالا از لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید و مارا در برطرف کردن بخشی از مشکلات خود سهیم کنید.

ارور ماشین لباسشویی آاگ

ثبت درخواست تعمیرات لوازم خانگی آاگ

خواندن 101689 دفعه آخرین ویرایش در شنبه, 16 دی 1402 15:27
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران