شرکت آرتا سرویس سالی خوش و پر از سلامتی برای تمامی هموطنان و لوازم خانگی شما آرزومند است در تمامی روزهای اعیاد نوروز شرکت آرتا سرویس آماده خدمت رسانی و تعمیر لوازم خانگی شما می باشد!

تعمیرات لوازم خانگی دوو (daeweoo)

تعمیرات دوو

کدامیک از لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر دارد؟

لطفا نوع دستگاه خود را مشخص نمایید!

شماره تماس

لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید!!!

نام و نام خانوادگی

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید!!!

محل سکونت

لطفا محل سکونت خود را وارد نمایید

کدام یک از لوازم خانگی دوو شما نیاز به تعمیر دارد؟

ویژگی های آرتا سرویس

گارانتی خدمات

آرتا سرویس نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین نداشته و تماما نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین متعهد می باشد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های آرتا سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

دوو

دوو

نظرسنجی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران آماده خدمت رسانی بابت تعمیرات لوازم خانگی دوو میباشد. نمایندگی دوو با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده به عیب یابی محصولات دوو میپردازد.

خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو بابت لوازم خانگی زیر میباشد :

  1. یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو
  2. انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از جلو و درب از بالای دوو
  3. انواع ماشین ظرفشویی دوو
  4. ماکروفر و ماکروویو
  5. جاروبرقی
  6. تلویزیون
  7. سیستم های صوتی

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهرانتعمیرات لوازم خانگی دوو

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران با استفاده از اصول خدمات و مشتری مداری به رفع عیب محصولات این برند در محل میپردازد. آرتا سرویس با داشتن بیش از 90 تکنسین مجرب در زیمنه تعمیرات لوازم خانگی دوو به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو کجاست ؟

تلفن نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران چند است ؟

تعمیرگاه مجاز دوو کجاست ؟ عجله نکنید ! با ما در این بخش همراه باشید تا خدمات بروز و سریع شرکت آرتا سرویس را برای شما معرفی کنیم. خواهشمندیم اگر نیاز به تعمیرات دارید حتما با مراکز مورد تایید تماس حاصل نمایید و یا برای درخواست تعمیر میتوانید به صفحه درخواست تعمیر لوازم خانگی دوو بروید و سفارش خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
اینجا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو میباشد ، الان که شما وارد صفحه سایت ارتا سرویس شدید و به ما اعتماد کردید ، به احتمال زیاد یکی از محصولات دوو (یخچال ، یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، اجاق گاز ، مایکروفر ، مایکروویو ، جاروبرقی) شما عزیزان به مشکل برخورده استو یا نیاز به سرویس دوره ای دارید.

نگران خرابی لوازم خانگی دوو خود نباشید !!! چونکه …

  • نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو (آرتا سرویس ) با دارا بودن چندین شعبه در جای جای تهران آنادگی کامل خدمت رسانی و خدمات را به شما عزیزان دارد.
  • تعمیرات لوازم خانگی دوو قطعا و حتما با لوازم اورجینال و فابریک برند دوو انجام می شود که باعث میشود شما عزیزان دیگر نکران خرابی مجدد لوازم خانگی دوو خود نباشید.
  • تمامی خدمات و رفع ایراد های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در همان روز و پس از تماس و ثبت سفارش ما عزیزان در سایت انجام خواهد شد.
  • تعمیرکار لوازم خانگی دوو ظرف مدت کمتر از یکساعت در محل حاظر می شود.
  • تمامی خدمات مرکز تعمیرات لوازم خانگی دوو با گارانتی شرکت آرتا سرویس صورت می پذیرد که مدت زمان این ضمانت 3 الی 6 ماه می باشد
  • کلیه خدمات مرکز آرتا سرویس (نایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو) با فاکتور صورت می پذیرد.
  • کلیه تکنسین های مجموعه تعمیرات دوو دارای گواهینامه تعمیرات لوازم خانگی از مراکز معتبر می باشند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو

دوو یک شرکت ایتالیایی می باشد که امروزه یکی از برندهای مطرح و بزرگ در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد. از مهمترین و شایع ترین لوازم خانگی دوو می توان به موارد زیر اشاره کرد:نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو

  • یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید دوو
  • انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک ، درب از جلو و درب از بالای دوو
  • انواع ماشین ظرفشویی دوو
  • ماکروفر و ماکروویو
  • جاروبرقی
  • تلویزیون
  • سیستم های صوتی


تاریخچه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو

دوو،  شرکت خوشه‌ای کره‌ای بود، که در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در شهر سئول تأسیس شد. نام شرکت دوو از دو بخش (Dae) که در زبان کره‌ای، به معنی عالی و (woo) که از نام بنیانگذار این شرکت گرفته شده‌است. تا پیش از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷، شرکت دوو، پس از هیوندای، دومین شرکت بزرگ در کشور کره جنوبی محسوب می‌شد. شرکت‌های سامسونگ و ال‌جی گروپ نیز، در رتبه‌های سوم و چهارم قرار داشتتند. شرکت دوو دارای بیش از ۲۰ شرکت تابعه و زیرمجموعه بود، که بعضی از آنها امروزه به عنوان شرکت‌های مستقل، در زمینه‌های مختلف صنعتی، فعالیت می‌نمایند.

نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران

نمایندگی دوو محصولات تولدیدی خود را با نام دوو توسعه میدهد، اما نمایندگی رسمی دوو موظف به خدمت رسانی به مشتریان همه ی این محصولات به بهترین شکل ممکن میباشند.

خوشبختانه مجموعه آرتا سرویس به عنوان نماینده مجاز تعمیرات و خدمات پس از فروش دوو در تهران با استفاده از کادری متخصص ، خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه نماید. آرتا سرویس تعمیرگاه مجاز دوو با استفاده از قطعات اصلی و فابریک خود نمایندگی دوو در محل مشتریان خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه نموده و حتی تعمیرات خود را هم گارانتی می نماید.
این پیام بزرگ را به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که خوشبختانه و با یاری خداوند منان مجموعه آرتا سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو با دارا بودن تکنسین ها مجرب و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی دوو و استفاده از قطعات و فابریک دوو بهترین خدمات را در محل سکونت شما با ارائه گارانتی معتبر عرضه میکند.

ما نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو در تهران میباشیم که برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 22882520 -021 تماس حاصل نمایید.

تعمیرگاه مجاز مرکزی دوو


مجموعه آرتا سرویس تعمیرگاه مجاز مرکزی دوو در تهران میباشد که با هدف رضایتمندی مشتری ، ارائه خدمات در محل ، با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه توانسته است به تعمیرات دوو بپردازد و رضایتمندی مشتری را جلب نماید ، قابل ذکر است که تعمیرگاه مجاز دوو با شعبات مختلف در تهران توانسته است خدمات دوو را برای شما عزیزان به صرفه ( هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمانی ) انجام دهد تا بتوانیم در این عرصه حضور پر رنگ داشته باشیم.

در صفحه نمایندگی تعمیرات دوو بارها عنوان نموده ایم که برای خدمات از تعمیرگاه مجاز دوو استفاده نمایید تا با استفاده از قطعات فابریک طول عمر لوازم خانگی دوو خود را افزایش دهید و به هیچ عنوان از تعمیرگاه غیر مجاز استفاده ننمایید.

هدف تعمیرگاه مجاز دوو در تهران جلب رضایتمندی شما و استفاده از قوانین خدماتی طبق استاندارد جهانی میباشد ، امیدواریم در این راستا به اهداف خود برسیم و بتوانیم رضایتمندی شما عزیزان را به صورت کامل جلب نماییم.


خدمات تعمیر لوازم خانگی دووتعمیرات لوازم خانگی دوو


نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو نیازمند تخصص است و برای حفظ کیفیت محصولات و افزایش طول عمر آنها حتما باید از قطعات فابریک و خدمات تکنسین های متخصص بهره برد.
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر و با راهنمایی در مورد تعمیرات لوازم خانگی دوو خود میتوانید با مشاوران و تکنسین ها ما تماس بگیرید و شمکلات و خرابی لوازم خانگی دوو خود را برای ما بیان کنید.
ما همواره بتلاش کردیم که بهترین خدمات تعمیرات لوازم خانگی دوو را در منزل برای شما عزیزان تهرانی به ارمغان بیاوریم و بتوانیم سهمی در رفع مشکلات زندگی مردم عزیزمان داشته باشیم. ما همواره به وضعیت اقتصادی جامعه و مردم اشراف داشته ایم و قصدمان بر آن است که فشار کمتری به خانواده ها در هنگام تعمیرات لوازم خانگی دوو وارد شود . اگر نیاز به تعمیرات لوازم خانگی دوو دارید همین حالا از لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید و مارا در برطرف کردن بخشی از مشکلات خود سهیم کنید.

خواندن 11723 دفعه آخرین ویرایش در دوشنبه, 11 دی 1402 11:20
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محتوای بیشتر در این بخش: « تعمیر لوازم خانگی آاگ آریستون »

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران