پشتیبانی مرکز خدمات و ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

تعمیر ماشین ظرفشویی

ویژگی های آرتا سرویس

گارانتی خدمات

آرتا سرویس نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین نداشته و تماما نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین متعهد می باشد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های آرتا سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی

نظرسنجی

آیا می دانید بسیاری از تعمیرات ماشین ظرفشویی را می توانید خودتان انجام دهید؟ گرچه به نظر می رسد وسیله ای ترسناک باشد ، اما ماشین ظرفشویی در قلب خود یک وسیله ساده است که می توانید به تنهایی تعمیر ماشین ظرفشویی را انجام دهید.

دانستن اینکه ماشین ظرفشویی شما چگونه کار می کند به شما کمک می کند تا تعمیر ماشین ظرفشویی اسان و روان شود. ماشین ظرفشویی شما با عنصر حرارتی فلزی ، آب را در حوضه پایین خود (منطقه پایین) تا 140 F گرم می کند. بازوهای اسپری در حین توزیع مواد شوینده آب را روی ظروف پمپ می کنند. پس از دومین اسپری شستشو ، عنصر گرمایشی دوباره شروع به خشک شدن ظروف می کند. درجه حرارت بالا و فشار آب به این معنی است که درب و سایر نقاط احتمالی خروجی باید کاملا بسته شده باشند.

بیشتر مسائل مربوط به ماشین ظرفشویی حول همان عملکردهای اساسی و اصلی است و فقط به ابزارهای ساده و مهارت های اساسی رفع آن احتیاج دارند. در بسیاری از موارد ، تعمیر ماشین ظرفشویی فقط یک مورد ساده است که باید با تنظیمات دستی انجام شود.

موارد ایمنی در تعمیر ماشین ظرفشویی

برای تعمیراتی که شامل جدا شدن ماشین ظرفشویی از محل قرارگیری آن است ، مراحل خاموش کردن و برداشتن ایمنی را در پایان این آموزش دنبال کنید. ماشین ظرفشویی در هنگام باز بودن درب و برداشتن پایه های دستگاه از سنگینی برخوردار است.

برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود و رعایت نکات ایمنی حتما از تکنسین های آرتا سرویس کمک بخواهید.

اب ماشین ظرفشویی سرریز میشود (تعمیر ماشین ظرفشویی)

مجموعه شناور که در حوضه ماشین ظرفشویی قرار دارد ، وسیله ای بشقابی شکل است که با بالا آمدن آب در حوضچه بلند می شود. هنگامی که آب به یک مقدار مشخص می رسد ، سوئیچ شناور overfill متصل شده به ماشین ظرفشویی علامت می دهد تا آب را قطع کند. اگر شناور در حال حرکت نباشد یا سوئیچ کار نکند ، آب تا سرریز ادامه خواهد داشت.

معیارهای تعمیر سرریز شدن اب ماشین ظرفشوییتعمیر ماشین ظرفشویی

  • زمان کار: 5 تا 45 دقیقه
  • کل زمان: 5 دقیقه تا 1 ساعت
  • سطح مهارت: مبتدی تا متوسط
  • هزینه مواد: حداکثر 900 هزار تومان (اگر سوئیچ شناور را تعویض کنید)

ابزار و وسایلی که به آنها نیاز خواهید داشت

  • پیچ گوشتی تخت
  • کلید شناور ماشین ظرفشویی

دستورالعمل های تعمیر سرریز شدن اب ماشین ظرفشویی

Float را به صورت دستی بردارید

غالباً ، تعمیر شناور یک کار ساده است که با بالا بردن و پایین آوردن چند بار آن با از بین میرود. شناور برای فعال شدن سوئیچ باید آزادانه حرکت کند. اگر این اتفاق نمی افتد یا اگر شناور به وضوح آسیب دیده است ، کل مجموعه شناور را تعویض کنید.

 سوئیچ شناور Overfill را بررسی کنید

سوئیچ شناور یک سوئیچ رله کوچکتر از فندک است که جریان الکتریکی ولتاژ پایین را امکان پذیر یا قطع می کند. شناور را بلند کرده و با دقت گوش دهید. اگر یک کلیک فلزی سخت می شنوید ، احتمال اینکه سوئیچ به درستی کار نکند وجود دارد. در غیر این صورت ، این قسمت ارزان را تعویض کنید.

 سوئیچ شناور Overfill را تعویض کنید

نقاط دسترسی به سوئیچ شناور در مدل ها متفاوت است ، بنابراین برای یافتن مکان باید با کارشناسان تعمیرات ظرفشویی آرتا سرویس مشورت کنید. بسته به مدل شما ، ممکن است در پشت دستگاه یا جلو ، زیر دستگاه قرار داشته باشد. پس از انجام مراحل خاموش کردن ، کلید رله را پیدا کنید. جایگزینی ساده است.

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران

درب ماشین ظرفشویی نشت می کند (تعمیر ماشین ظرفشویی)

اگر آب از پایین یا کناره های درب ماشین ظرفشویی شما می چکد ، به احتمال زیاد درزگیر درب شما دیگر به درستی کار نمی کند و باید تعویض شود. ممکن است درب شما نشت کند حتی اگر دستگاه به خوبی کار کند.

معیارهای تعمیر نشتی آب از درب ماشین ظرفشویی

  • زمان کار: 20 دقیقه
  • کل زمان: 30 دقیقه
  • سطح مهارت: مبتدی
  • هزینه مواد: 200 تا 700 هزار تومان

ابزار و وسایلی که به آنها نیاز خواهید داشت

  • واشر وان جدید (مهر و موم درب ماشین ظرفشویی)
  • صابون ، آب و اسفنج ملایم
  • سشوار

دستورالعمل های تعمیر نشتی آب از درب ماشین ظرفشویی

پس از اینکه ابتدا انسداد درب را بررسی کردید ، ممکن است لازم باشد درب را تعویض کنید. از آنجا که نوار دور درب ، که به آن واشر وان نیز گفته می شود ، با گذشت زمان در اثر تماس با گرما و آب تخریب می شود ، این قسمت از چرخه عمر ماشین ظرفشویی است. این واشر که روی دستگاه قرار دارد (نه درب) ارزان است و جایگزینی آن آسان است.

انسداد درب را بررسی کنید

اگر درب در زمان های تصادفی نشت می کند ، ممکن است به این دلیل باشد که ظروف را درون دستگاه به طور نامناسب جایگذاری کرده اید. ممکن است وسایل بزرگی که به سمت کناره ها در قفسه پایین قرار گرفته اند به طور نامحسوس از بسته شدن محکم درب جلوگیری کنند. در نتیجه ممکن است آب نشت کند. وسایل بزرگ را خیلی دور از در باز کنید.

واشر را باز کنید و تمیز کنید

واشر را با دست بیرون بکشید. کانال را با مخلوط ملایم صابون ظرف و آب گرم تمیز کنید ، زیرا باقی مانده اب و پسماندها از چسبیدن واشر جلوگیری می کند. بگذارید کانال خشک شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی برندهای مختلف توسط تکنسین های متخصص و کارآزموده آرتا سرویس در تمام نقاط تهران انجام میشود.

واشر جدید را آماده کنید

از سشوار با حرارت کم برای صاف کردن واشر جدید استفاده کنید چون در بسته بندی تا خورده و از حالت اصلی خودش خارج شده است.

واشر را جایگزین کنید

واشر را به داخل کانال فشار دهید ، از بالا شروع کنید و به سمت چپ و راست کار کنید و واشر را درون کانال خودش جا دهید.

ماشین ظرفشویی تخلیه نمی کند (تعمیر ماشین ظرفشویی)

وقتی ماشین ظرفشویی تخلیه نمی شود یا به آرامی تخلیه می شود ، احتمالاً دستگاه شما انسداد دارد که می توانید با دست آن را پاک کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی

معیارهای تعمیر عدم تخلیه ماشین ظرفشویی

  • زمان کار: 20 دقیقه
  • کل زمان: 20 دقیقه
  • سطح مهارت: مبتدی
  • هزینه مواد: بدون هزینه

ابزار و وسایلی که به آنها نیاز خواهید داشت

  • پیچ گوشتی سر فیلیپس
  • پیچ گوشتی تخت

دستورالعمل های تعمیر عدم تخلیه ماشین ظرفشویی

سینک ظرفشویی را چک کنید

ابتدا به سینک ظرفشویی آشپزخانه نگاه کنید. سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی شما از یک سیستم مشترک استفاده می کنند. اگر تخلیه ظرفشویی مشکل داشته باشد ، ممکن است سینک ظرفشویی نیز باشد.

به لوله تخلیه نگاه کنید

در حالی که زیر سینک ظرفشویی هستید ، مطمئن شوید که لوله تخلیه ماشین ظرفشویی (یک لوله پلاستیکی موج دار) پیچ خورده نیست. باید از ماشین ظرفشویی به سمت چاه تخلیه صاف حرکت کند.

فیلتر تخلیه را بررسی کنید

فیلتر تخلیه ماشین ظرفشویی خود را در پایین دستگاه ، در حوضچه بررسی کنید. برخی از ذرات غذا از فیلتر عبور نمی کنند. اما فیلتر برای جلوگیری از ذرات بزرگتر طراحی شده است. با بیرون کشیدن ذرات فیلتر را پاک کنید.

فیلتر را بردارید و پاک کنید

اگر ذره ای قابل مشاهده نیست ، قفس فیلتر را با برداشتن دو پیچ از بالای قفس بردارید. پس از برداشتن قفس ، انسداد فیلتر را پاک کنید.

آرتا سرویس را فراموش نکنید در تمامی لحظات در کنار شما خواهد بود تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

لوله تخلیه را پاک کنید

ماشین ظرفشویی را خاموش کنید و دستگاه را بچرخانید. لوله تخلیه پلاستیکی متصل به پشت دستگاه را پیدا کنید. آن را جدا کرده و داخل لوله فوت کنید. اگر هوا آزادانه جریان نداشته باشد ، لوله مسدود می شود. با فشار دادن آب با فشار در یک ظرفشویی ، آن را پاک کنید. اگر تخلیه لوله به سختی انجام می شود به نظر می رسد آسیب دیده است ، یک لوله جدید خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی به اندازه کافی تمیز نمی کند (تعمیر ماشین ظرفشویی)

ممکن است ماشین ظرفشویی شما پس از مدت ها کارکرد ظروف را به درستی شستشو ندهد و پس از پایان خسک کردن و اتمام کار مقداری از پسماند غذاها و لک بر روی ظروف باقی مانده باشد. با آرتا سرویس همراه باشید تا این مشکل را با هم برطرف کنیم:     

 معیارهای تعمیر ماشین ظرفشویی که ظرف هارو تمیز نمی شوید

  • زمان کار: 30 دقیقه
  • کل زمان: 45 دقیقه
  • سطح مهارت: متوسط
  • هزینه مواد: 450 هزار تومان حداقل

ابزار و وسایلی که به آنها نیاز خواهید داشت

  • انبردست
  • نوار تفلون

دستورالعمل های تعمیر ماشین ظرفشویی که ظرف هارو تمیز نمی شوید

اغلب ، تمیز کردن بازوهای اسپری مواد شست وشو برای رفع این مشکل کافی است. در این صورت ، باید شیر ورودی آب را تعویض کنید. در بسیاری از مدل ها ، می توانید دستگاه را در جای خود بگذارید ، اگرچه برای ایمنی هنوز باید مراحل خاموش کردن را انجام دهید.

بازوهای اسپری را تمیز کنید

آب منجر به تجمع مواد معدنی می شود. تمام بازوهای اسپری را برداشته و در سرکه خیس کنید تا رسوبات معدنی از بین برود.

اتصالات و براکت را بردارید

کار تعمیر ماشین ظرفشویی کار بسیار پیچیده و در عین حال تخصصی می باشد که پیشنهاد میگردد حتما از مشاوران آرتا سرویس برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود مشاوره بگیرید.

با انبردست ، اتصالات برنجی را بردارید. سپس با درایور مهره شش گوشه ، براکت سوپاپ را از دستگاه جدا کنید. مهار الکتریکی متصل شده را بردارید.

 سوپاپ جدید را وصل کنید

با توجه به اینکه ابتدا نوار تفلون را روی نخ ها ببندید ، اتصالات شیر ​​ورودی جدید را وصل کنید.

کدامیک از لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر دارد؟

لطفا نوع دستگاه خود را مشخص نمایید!

شماره تماس

لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید!!!

نام و نام خانوادگی

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید!!!

محل سکونت (تهران و حومه)

لطفا محل سکونت خود را وارد نمایید

ماشین ظرفشویی ظروف را خشک نمی کند (تعمیر ماشین ظرفشویی)

آیا ظرف ها حتی پس از یک دور کامل شست و شو هنوز مرطوب یا خیس هستند؟ آن ترموستات گرمایی نعل اسبی فلزی در پایین دستگاه ، در حوضه ، وظیفه عملیات خشک کردن را بر عهده دارد. این ترموستات نسبتاً ارزان است و جایگزینی آن ساده است.

معیارهای تعمیر خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی

  • زمان کار: 60 دقیقه
  • کل زمان: 90 دقیقه
  • سطح مهارت: متوسط
  • هزینه مواد: 400000 تا 1200000 تومان

ابزار و وسایلی که به آنها نیاز خواهید داشت

  • عنصر گرمایش
  • مجموعه آچار

دستورالعمل های تعمیر خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی

دستگاه را خاموش کرده ، آن را جدا کرده و از جای خود خارج کنید تا بتوانید به قسمت عقب دسترسی داشته باشید.

 سیمها را قطع کنید

در پشت دستگاه ، دو سیمی را که به ترمینال های عنصر گرمایش متصل می شوند ، قرار دارد. با یک پیچ گوشتی صاف ، سیم ها را به آرامی باز کنید. سیم ها را روی زمین قرار دهید و موقعیت های آنها را یادداشت کنید (چپ یا راست).

مهره های نگهدارنده را باز کنید

با استفاده از آچار ، دو مهره نگهدارنده پلاستیکی را باز کنید. اندازه ها ممکن است متفاوت باشد ، اما معمولاً از آچار 3/4 اینچی استفاده خواهید کرد.

عنصر گرمایش را بردارید

به قسمت جلوی دستگاه بروید و آن را از نیمه به عقب بچرخانید و به درون دیگ خود فشار دهید. در را باز کنید و دندانه دار پایین را بردارید. عنصر گرمایش را بردارید. از آنجا که قبلا آن را از پشت شل کرده اید ، فقط مسئله بلند کردن آن است.

عنصر گرمایش را جایگزین کنید

جایگزینی معکوس عمل می کند. مطمئن شوید که مهره های نگهدارنده را با دقت محکم کنید تا از ترک خوردن آنها جلوگیری شود.

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران

روشهای خاموش کردن و ایمنی برای تعمیر ماشین ظرفشویی

  • برای تمام تعمیراتی که شامل برداشتن ماشین از محل آن است ، این مراحل را دنبال کنید:
  • قطع کننده مدار را در صفحه سرویس خاموش کنید.
  • زیر سینک آشپزخانه ، خط تأمین آب را خاموش کنید. خطوط تخلیه و تغذیه ماشین ظرفشویی را جدا کنید. سیم برق را جدا کنید.
  • در را باز کن. دستگاه را از جایی که به قاب فلزی آن یا در زیر پیشخوان متصل است باز کنید.
  • در را کمی باز کنید تا بتوانید بر روی دستگاه گیر کنید. هر دو طرف در را بگیرید. در حالی که ماشین را به سمت خود می کشید به آرامی دستگاه را به سمت دیگر تکان دهید.
  • درب دستگاه را از جای خود باز نکنید زیرا می تواند به جلو برود و به شما آسیب برساند. از نیمه به درون خلیج فشار دهید تا از چرخاندن دستگاه جلوگیری کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

 

اگر در خانواده پرجمعیتی زندگی می کنید و یا هر هفته مهمانان زیادی دارید، احتمالا شما هم از شستن ظرف ها بیزار شده اید و دوست دارید این کار وقت گیر و کلافه کننده را به تعویق بیاندازید. ماشین ظرفشویی یک از کارآمدترین وسایل خانه است که راحتی و آسایش زندگی شما را دوچندان می کند. اما اگر ظرفشویی شما به درستی ظروف را تمیز نکند و کارکرد مشکل داری داشته باشد و یا به طور کلی از کار بیوفتد، نه تنها آسایش و راحتی بلکه دردسر و گرفتاری بسیاری هم خواهد داشت.

ظرفشویی های امروزی هزینه اولیه بالایی دارند و به دلیل پیشرفت تکنولوژی های بکار رفته در ساخت آنان، دارای ساختار پیچیده ای نیز هستند. این مسائل سبب شده که هر تعمیرکاری صلاحیت لازم برای رسیدگی به ظرفشویی شما را نداشته باشد و حتی امکان تشدید مشکل و خسارات بیشتر به شما هم وجود دارد. بنابراین بهترین انتخاب شما در مواقع خرابی ظرفشویی تان، مراجعه به متخصص برند دستگاه خودتان است که از دانش فنی و تسلط لازم برخوردار است. آرتا سرویس برای کمک به شما در این زمینه آماده ارائه خدمات سریع و حرفه ای خود می باشد.

خدمات آرتا سرویس برای تعمیر ظرفشویی شما


نصب اصولی و بر طبق استاندارد ماشین ظرفشویی اهمیت بسیاری دارد، زیرا می تواند از بروز برخی مشکلات رایج جلوگیری نماید. همچنین مراقبت و نگهداری از دستگاه با انجام سرویس های دوره ای توسط تکنسین حاذق، می تواند مشکلات جزئی و ایرادات دستگاه را رفع نموده و به عمر مفید آن بیافزاید. تعمیر ماشین ظرفشویی نیز، به هنگام بروز مشکلی در دستگاه که سبب کارکرد غیر نرمال آن شده است، توسط تعمیرکار متخصص لازم بوده و باید سریعا پیگیری شود تا از تشدید مشکل جلوگیری نماید.

یکی از خدمات سریع و حرفه ای آرتا سرویس، نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی است که برای تمامی مدل ها و سایزهای ظرفشویی، توسط متخصصین مجرب همان برند ارائه می گردد. متخصصین ما به صورت تضمین شده، رفع هر گونه مشکل پیش آمده برای ظرفشویی شما را اطمینان داده و با ارائه گارانتی معتبر چند ماهه، خیال شما را از بابت کیفیت خدمات دریافتی آسوده می کنند.

تعمیرات ماشین ظرفشویی

  1. سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی
  2. کار نکردن دکمه های ظرفشویی
  3. خشک نشدن ظروف در دستگاه
  4. نشتی یا آبریزش ظرفشویی
  5. عدم پخش شوینده در داخل دستگاه
  6. بسته نشدن درب ظرفشویی
  7. شروع نشدن سیکل شستشو
  8. و…

مشکلات رایج ماشین های ظرفشویی متفاوت و بسیارند اما همگی قابل تعمیر هستند. اگر هر یک از موارد بالا و یا موارد دیگری را در ظرفشویی خود مشاهده کردید، بلافاصله برای تعمیر دستگاه خود اقدام کرده و با ما تماس بگیرید.

آرتا سرویس تعمیرات ظرفشویی چه برندها و مدل هایی را می پذیرد؟

آرتا سرویس با بیش از صدها متخصص ظرفشویی هر یک از برندهای معتبر، خدمات تخصصی نصب، سرویس و تعمیرات آنها را برای تمامی مدلها و انواع ظرفشویی های رومیزی و ایستاده ارائه می نماید. انواع برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار اعم از: ال جی، سامسونگ، بوش، مجیک، آاگ، تعمیر ماشین ظرفشویی ایندزیت، حایر، دوو، زیرووات، زیمنس، مدیا، ویرپول و… توسط آرتا سرویس پشتیبانی می شود، بنابراین نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست.

آرتا سرویس تعمیر قطعات ماشین ظرفشویی را هم انجام می دهد؟

علاوه بر تعویض قطعات معیوب ظرفشویی، که همواره با قطعات ارجینال تهیه شده از مراکز معتبر جایگزین می شود، تعمیر قطعات مشکل دار ظرفشویی شما از اولویت های متخصصین ما می باشد. درواقع به هدف کاهش هزینه های تعمیرات و افزایش عمر مفید قطعات خود دستگاه از طریق تعمیرات تخصصی و بر مبنای اصول برند ظرفشویی تان، اولویت تعمیرکاران آرتا سرویس با تعمیرات قطعات ظرفشویی شماست. برخی از قطعات مهم ظرفشویی که ما تعمیر/ تعویض می کنیم:

  1. المنت هیتر ظرفشویی
  2. قفل درب ظرفشویی و سوئیچ آن
  3. شیر برقی ورودی آب
  4. نوار پلاستیکی دور درب
  5. پمپ تخلیه
  6. فیلتر پمپ
  7. بازوهای آبپاش
  8. و…
000
خواندن 10077 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: « تعمیر ماشین لباسشویی

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران