شرکت آرتا سرویس سالی خوش و پر از سلامتی برای تمامی هموطنان و لوازم خانگی شما آرزومند است در تمامی روزهای اعیاد نوروز شرکت آرتا سرویس آماده خدمت رسانی و تعمیر لوازم خانگی شما می باشد!

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ (aeg)

نمایندگی تعمیرات آاگ

نام و نام خانوادگی

لطفا نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید!!!

شماره تماس

لطفا شماره تماس خود را وارد نمایید!!!

محل سکونت

لطفا محل سکونت خود را وارد نمایید
نمایندگی آاگ

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

نظرسنجی

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ توسط تیم و تکنسین های مجرب آرتا سرویس انجام می پذیرد. ما در اینجا آماده ایم تا در سریغ ترین زمان تکنسین های فنی خود را برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ به شما همشهریان عزیز اعزام کنیم.

امروزه ماشین ظرفشویی یکی از لوازم خانگی بسیار حیاتی در خانواده های ایرانی تبدیل شده است و سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به طوریکه ممکن است با خرابی ماشین ظرفشویی بسیاری از امور خانواده غیرممکن و سخت شود.

خب این مشکل شما اصلا جای نگرانی ندارد چرا که ما در سریع ترین برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ اقدام خواهیم کرد، 

تعمیر ظرفشویی آاگ


تعمیر ظرفشویی آاگ باید توسط تعمیرکاران مجرب و بامهارت انجام شود. اگر ماشین ظرفشویی شما روشن نمی‌شود یا نیاز به تعمیر دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما با مراکز تعمیرات آاگ تماس گرفته تا مشکل دستگاه به صورت حرفه‌ای و دقیق برطرف شود. تعمیر ظرفشویی آاگ توسط افراد غیر حرفه‌ای نه تنها موجب خرابی بیشتر دستگاه شده، بلکه باعث ضررهای مالی زیادی نیز می‌شود. در این نوشته قصد داریم به رایج‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی آاگ بپردازیم.

رایج‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی آاگ


ماشین ظرفشویی آاگ یکی از معتبرترین و باکیفیت‌ترین برندهای موجود در بازار است. این ماشین ظرفشویی مانند سایر وسایل الکتریکی به مرور ممکن است دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر و تعویض قطعه پیدا کند. حتما جهت تعمیر ظرفشویی آاگ از تعمیرکاران حرفه‌ای که از مهارت کافی برخوردار هستند کمک بگیرید. از رایج‌ترین مشکلات ماشین ظرفشویی آاگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


• عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی آاگ


یکی از مشکلات ماشین ظرفشویی آاگ، عدم تخلیه آب است. از دلایل ایجاد این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• در داخل ماشین ظرفشویی آاگ یک پمپ تخلیه تعبیه شده که وظیفه تخلیه آب را برعهده دارد. همچنین قبل از این پمپ، فیلتری جهت جلوگیری از ورود رسوبات به داخل پمپ طراحی شده است. اگر اشیا مختلف مسیر فیلتر را مسدود کنند، پمپ نمی‌تواند عمل تخلیه را انجام دهد. برای رفع این مشکل باید فیلتر را باز کرده و کامل تمیز کنید و سپس در جای خود قرار دهید.


• مسدود شدن شیلنگ تخلیه یکی از دلایل عدم تخلیه آب ظرفشویی آاگ است‌.


• همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم ماشین ظرفشویی آاگ دارای پمپ تخلیه است که وظیفه تخلیه آب را برعهده دارد. در صورتی که پمپ دچار مشکل شود، عمل تخلیه آب ظرفشویی انجام نمی‌شود‌. پمپ یک قطعه مصرفی است که بعد از مدتی به دلیل کارکرد زیاد خراب شده و باید تعویض شود. هم چنین عبور بعضی از اشیا از فیلتر موجب شکسته شدن پره‌های پمپ و آسیب جدی به آن می‌شود. در صورت بروز این مشکل باید جهت تعمیر ظرفشویی آاگ از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب کمک بگیرید.


• عدم آبگیری ماشین ظرفشویی آاگ


عدم آبگیری ماشین ظرفشویی یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که ممکن است در هر زمان با آن مواجه شوید. از دلایل بروز این مشکل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• آبگیری ماشین ظرفشویی آاگ توسط شیلنگ‌های پلاستیکی که به شیر آب شهری متصل هستند؛ انجام می‌شود. همچنین در انتهای شیلنگ، صافی‌های کوچکی وجود دارند که از عبور رسوبات داخل آب به ماشین ظرفشویی جلوگیری می‌کنند. در صورتی که این فیلترها توسط رسوبات مسدود شوند، ماشین ظرفشویی نمی‌تواند آب‌گیری کند.


• سوئیچ سطح آب ماشین ظرفشویی آاگ، وظیفه کنترل ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را بر عهده دارد. در صورت خرابی سوییچ سطح آب، آب‌گیری ماشین ظرفشویی به درستی انجام نمی‌شود‌. توجه داشته باشید به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعویض پمپ نکنید؛ زیرا این کار نیاز به تخصص دارد. جهت تعمیر ظرفشویی آاگ حتما با تعمیرکاران ماهر و باتجربه تماس گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان برای تعمیر در محل حاضر شوند.


• کم بودن فشار آب ساختمان یکی از دلایلی است که باعث عدم آب‌گیری ظرفشویی آاگ می‌شود. ماشین ظرفشویی برای اینکه به درستی کار کند به حداقل فشار آب در حدود psi 20 نیاز دارد. در صورتی که با عدم آب‌گیری ظرفشویی مواجه شدید حتما فشار آب ساختمان را چک کنید.


• نشتی و آبریزی ظرفشویی آاگ

نشتی و آب‌ریزی ماشین ظرف شویی آاگ یکی از مشکلاتی است که هنگام سیکل شست‌وشو ممکن است با آن مواجه شوید. اگر بعد از روشن شدن دستگاه و در همان ابتدا آب‌ریزی شروع شود و بعد از چند دقیقه قطع شود؛ دلایل نشتی ظرفشویی می‌تواند خرابی موارد زیر باشد:


• پارگی و سایش شیلنگ تخلیه و شیلنگ ورودی یکی از دلایل نشتی ماشین ظرفشویی آاگ است. همچنین در صورتی که شیلنگ تخلیه به شیلنگ ورودی به درستی متصل نشده باشد، شما با آب‌ریزی ظرفشویی مواجه خواهید شد.


• فرسودگی و پارگی لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی آاگ یکی از دلایل پیش پاافتاده نشتی و آب‌ریزی دستگاه است. همچنین خرابی قفل درب ظرفشویی نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل باشد.


• پمپ تخلیه یکی از بخش‌های مهم ماشین ظرفشویی آاگ محسوب می‌شود که خرابی آن موجب نشتی و آب‌ریزی دستگاه می‌گردد. جهت رفع این مشکل و تعمیر آاگ حتما از تکنسین‌های باتجربه و بامهارت کمک بگیرید.


• خرابی برد الکترونیکی ظرفشویی آاگ


در صورتی که برد الکترونیکی ظرفشویی آاگ خراب شود، مشکلاتی در عملکرد دستگاه پیش می‌آید که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:


• در صورتی که ماشین ظرفشویی آاگ طبق برنامه‌ای که شما وارد کردید، کار نکند یا اختلالی در اجرای برنامه‌های ارائه شده پیش بیاید، به احتمال زیاد برد دستگاه خراب شده است.


• در صورتی که پنل جلویی ماشین ظرفشویی به درستی کار نکند یا به طور کامل خاموش شود مشکل از برد الکترونیکی دستگاه است. با توجه به اینکه برد یکی از قطعات مهم و اصلی ظرفشویی است و در صورت خرابی، کارکرد دستگاه با مشکل مواجه می‌شود؛ حتما در اسرع وقت جهت تعمیر ظرفشویی آاگ با تعمیرکاران باتجربه تماس گرفته تا مشکل دستگاه برطرف‌ شود.


مرکز تعمیر تخصصی لوازم خانگی


تعمیر لوازم خانگی آاگ باید توسط تعمیرکار و تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب انجام شود تا مشکل دستگاه به صورت دقیق و تخصصی برطرف شود و از بروز هرگونه مشکل و آسیب جانبی جلوگیری شود. آرتا سرویس با سال‌ها تجربه با حضور تعمیرکاران حرفه‌ای به‌عنوان یکی از مراکز تعمیر تخصصی لوازم خانگی فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های آرتا سرویس که آن را از سایر مراکز تعمیراتی متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر است:

• گارانتی ۱۸۰ روزه تمام خدمات ارائه شده توسط تکنسین‌های مجرب


• متشکل از تعمیرکاران و تکنسین‌های آموزش دیده و حرفه‌ای و آشنا با انواع برندهای لوازم خانگی


• ارائه خدمات در تمام نقاط تهران و در کوتاه‌ترین زمان


• جهت کاهش هزینه‌های مشتری، اولویت تکنسین‌های ما تعمیر قطعات به جای تعویض است. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض باشد، از قطعات اورجینال و اصل استفاده می‌شود.


• هزینه‌های منصفانه و مطابق با تعرفه اتحادیه وهمچنین قبل از انجام کار تمام هزینه‌ها به مشتری اعلام می‌شود.


در صورت نیاز به تعمیر لوازم خانگی آاگ از جمله تعمیر لباسشویی آاگ، تعمیر ظرفشویی آاگ و غیره می‌توانید به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان تکنسین‌های ما در محل حاضر شوند.

 

سرعت تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

تمامی خدمات سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در همان روز انجام می پذیرد. شما عزیزان میتوانید در هنگام تماس با تعمیرگاه مجاز آاگ و اعلام خرابی ماشین ظرفشویی خود از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و از طریق راهنمایی در ابتدا خودتان اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی نمایید، اگر مشکل خرابی ماشین ظرفشویی تخصصی بود و نیاز به حضور تکنسین باشد کارشناسان ما سفارش شما را ثبت می کنند و در اسرع وقت نسبت به تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ اقدام خواهد شد. با حضور تکنسین تعمیر ماشین ظرفشویی در محل ابتدا ماشین ظرفشویی بررسی می شود و مشکل در منزل شما برطرف خواهد شد مگر در مواقعی که ماشین ظرفشویی نیاز به اوراق مونتاژ داشته باشد به کارگاه منتقل میشود.

هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ

شما عزیزان میتوانید با تماس با تعمیرگاه مجاز آرتا سرویس سفارش تعمیر ماشین ظرفشویی خود را ثبت کنید و در همان زمان با مشخص شدن ایراد هزینه تعمیر و ایاب ذهاب تکنسین به شما اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که در هنگام تماس قید نمایید که از طریق سایت تماس گرفته اید تا از تخفیف 20% تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ برخوردار شوید.

همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیر زمان مراجعه و ایراد ماشین ظرفشویی را مشخص کنید که از این طریق هم میتوانید 20% تخفیف از تعمیرگاه مجاز آرتا سرویس هدیه بگیرید.

گارانتی تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

گارانتی تعمیر ماشین ظرفشویی؟؟ بله درست متوجه شدید!! ما کلیه تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ را به مدت زمان 180 روز برای مشتریان عزیز گارانتی تعمیر میکنیم تا در صورت بروز هرگونه مشکل در این مدت زمان برای قطعه تعمیری توسط آرتا سرویس مجددا تعمیر بدون هزینه برای شما انجام خواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی آاگتعمیر ماشین ظرفشویی آاگ 

 

کلام آخر


در این مقاله به مشکلات رایج ظرفشویی آاگ پرداختیم. جهت تعمیر ظرفشویی آاگ حتما از تکنسین‌های بامهارت کمک بگیرید تا از تعمیر تخصصی و دقیق دستگاه مطمئن باشید. همچنین تعمیرات آاگ توسط افراد مجرب این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت نیاز به تعویض، تمام قطعات استفاده شده اصل و اورجینال می‌باشند.

 

خواندن 1272 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 10 آبان 1401 14:51
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران