پشتیبانی مرکز خدمات و ثبت سفارش 24 ساعته در 7 روز هفته

تعمیر ماشین لباسشویی

ویژگی های آرتا سرویس

گارانتی خدمات

آرتا سرویس نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین نداشته و تماما نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین متعهد می باشد و مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی ۱۸۰ روز به عهده میگیرد.

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند

اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های آرتا سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی

نظرسنجی

یک روز ماشین لباسشویی شما با وفاداری لباس های شما را تمیز می کرد و شما حتی فکر خرابی آن را نمی کردید. ما نحوه تعمیر ماشین لباسشویی را برای شما شرح میدهیم. شاید دیگ دستگاه پر از آب شود اما تخلیه نمی شود. یا تخلیه می شود اما نمی چرخد. یا لباس ها شسته شده اما خیلی تمیز نیستند. به طور خلاصه ، ماشین لباسشویی شما در اوج عملکرد خود کار نمی کند یا کاملاً از کار افتاده است.

تعمیر ماشین لباسشویی توسط خودتان

برای دستگاهی که اینقدر سخت کار می کند ، تعجب آور نیست که لباسشویی شما گاهی اوقات خراب شود یا عملکرد آن تا حدی پایین بیاید که لباس به اندازه کافی تمیز نشود. به جای اینکه خودتان دست به کار شوید با یک تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید. بیشتر این تعمیرات فقط به ابزار ساده نیاز دارند و توسط صاحبان خانه که فقط مهارت محدود تعمیر ماشین لباسشویی دارند ، انجام می شود، اما به دلیل کمبود لوازم جانبی ماشین های لباسشویی و گران شدن این دستگاه ها به شدت توصیه می گردد که حتما با یک تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید تا درسریع ترین زمان و بهترین و مناسب ترین هزینه مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف کند.

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (ماشین لباسشویی روشن نمی شود)

این مورد یکی از اساسی ترین خرابی های ماشین لباسشویی است،  شما لباس ها را در دیگ ماشین لباسشویی قرار داده اید ، دکمه "ON" را فشار داده اید یا کلید روشن را چرخانده اید ، و سپس هیچ اتفاقی نمی افتد و ماشین لباسشویی روشن نمیشود.

سیم برق پشت ماشین لباسشویی خود  را بررسی کنید تا از وصل بودن آن اطمینان حاصل کنید. به دلیل حرکات شدید ماشین لباسشویی ، خصوصاً در عدم تعادل بار ، ماشین لباسشویی ممکن است حرکت کند. وقتی ماشین حرکت می کند ، ممکن است ناخواسته سیم برق را از برق بکشد.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود که مشکل روشن نشدن دارد حتما از تکنسین های آرتا سرویس کمک بخواهید.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (لباسشویی لباس ها را به اندازه کافی تمیز نمی کند)

این ممکن است یکی از ناامیدکننده ترین مشکلات شستشوی لباس باشد زیرا فقط پس از شستن لباس در یک چرخه کامل متوجه آن می شوید. پس از شستن لباس خود ، آن را برداشته و لباسهای تمیز خود را که پوشیده از پرز ، مو و سایر بقایای سبک است ، می بینید. برای تعمیر ماشین لباسشویی خود حتما با ما تماس بگیرید.

از بار دادن و ریختن بیش از حد لباس در ماشین لباسشویی جدا خودداری کنید. یک ماشین لباسشویی بیش از حد پر ، فضای کافی برای شستشو و آب تمیز برای بیرون کشیدن مواد شوینده و کثیفی را ندارد.

از مواد شوینده کمتری استفاده کنید. استفاده بیش از حد مواد شوینده به جای بیرون آوردن آن ، می تواند پرزها و سایر مواد زائد را دوباره بر روی لباس قرار دهد.

وسایل مربوط به حیوانات خانگی مانند پتو ، تخت های گربه و سگ و اسباب بازی ها را جدا از بقیه لباس ها بشویید. اگر لوازم حیوان خانگی به خصوص کثیف است ، پس از شستن وان ، ماشین لباسشویی را با دست تمیز کنید.

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (ماشین لباسشویی خشک نمی کند)

این مشکل ماشین لباسشویی کاملاً رایج است ، حوضچه آب تخلیه شده اما از چرخیدن خودداری می کند. چرخش با سرعت بالا عملی است که آب را از لباس خارج می کند تا بتوان آن را در خشک کن خشک کند.

سعی کنید لباس ها را دوباره در وان ماشین لباسشویی پخش کنید. هنگامی که ماشین لباسشویی از تعادل خارج شود ، به طور خودکار متوقف می شود تا زمانی که بتوانید لباس را در حالت تعادل قرار دهید. پس از توزیع مجدد لباس ، دوباره درب ظرف را ببندید. اگر توزیع لباس ها صحیح باشد ، دستگاه باید به طور خودکار شروع به چرخش کند. لباس هایی که شامل مواد با جذب زیاد مانند حوله ، ملحفه و لباس های ضخیم مانند شلوار جین و ژاکت هستند ، اغلب از تعادل خارج می شوند.

سطح ماشین لباسشویی را روی زمین بررسی کنید. ماشین لباسشویی خارج از سطح چرخش را متوقف می کند. این عمل برای ایمنی در لباسشویی شما برنامه ریزی شده است. سطح دستگاه را با تراز  بررسی کرده و با تنظیم پایه ها دستگاه را به سطح خود برسانید.

تخلیه و شلنگ تخلیه را بررسی کنید. موارد کوچک ممکن است سیستم زهکشی دستگاه را مسدود کند. شاید بتوانید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را بدون برداشتن آن بررسی کنید. اما ، ممکن است شلنگ تخلیه که از پشت دستگاه به یک نقطه تخلیه منتقل می شود مسدود شود.

برای تعمیر ماشین لباسشویی که سیستم خسک کن آن کار نمیکند حتما با متخصصان آرتا سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (ماشین لباسشویی صدا میدهد)

یکی از مشکلات آزار دهنده ترین ماشین لباسشویی ، این است که ماشین لباسشویی هنگام چرخه خشک کن یا چرخش ، صداهای ضربان دار ، آسیاب یا ریز تولید می کند. این مشکل را در اسرع وقت تعمیر کنید ، زیرا حرکت اشتباه ممکن است به ماشین لباسشویی آسیب برساند و مشکلات جدیدی ایجاد کند.

تعمیر ماشین لباسشویی که صدا میدهد کار بسیار پیچیده ای میباشد و بنابریان از شما خواهش میکنیم که اصلا این کار را به شخصه انجام ندهید و برای تعمیر ماشین لباسشویی خود با متخصصان آرتا سرویس تماس بگیرید.

یاتاقان های دیگ که درست در زیر دیگ قرار دارند ممکن است فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشند. اگر ماشین لباسشویی صدای جیر جیر می دهد ، یاتاقان های وان ممکن است به روغن کاری نیاز داشته باشند.

تسمه یا قرقره محرک موتور ماشین لباسشویی ممکن است فرسوده باشد. این یک تعمیر کاملاً حرفه ای است و به تنهایی از پس آن برنمیایید، چون که برای رسیدن به موتور باید قسمت قابل توجهی از دستگاه را جدا کنید.

تسمه قرقره پمپ ممکن است ترک خورده ، فرسوده شده و یا در غیر این صورت از شکل خارج شده باشد. غالباً بوی تسمه نیز مانند سوختن لاستیک است.

تعمیر ماشین لباسشویی برندهای مختلف توسط تکنسین های متخصص و کارآزموده آرتا سرویس در تمام نقاط تهران انجام میشود.

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد)

یک مشکل رایج در ارتباط با ماشین لباسشویی: حوضچه یا وان دستگاه پر از آب می شود اما دیگ حرکت نمی کند.

موتور ماشین لباسشویی  شما ممکن است تحت تأثیر برق قرار گرفته باشد و باید دوباره تنظیم شود. همه برندها روش بازنشانی متفاوتی دارند. کتابچه راهنمای هر برند برای اطلاعات احتمالی در مورد تنظیم مجدد موتور بررسی کنید. به عنوان مثال ، بسیاری از ماشین های لباسشویی جنرال الکتریک نیاز دارند که دستگاه را از برق بکشید ، آن را دوباره به برق وصل کنید ، سپس ظرف 12 ثانیه درب آن را شش بار بلند و پایین کنید ، درب را حداقل 2 اینچ بالا ببرید تا اتصال مغناطیسی سوئیچ درب قطع شود.

کار تعمیر ماشین لباسشویی کار بسیار پیچیده و در عین حال تخصصی می باشد که پیشنهاد میگردد حتما از مشاوران آرتا سرویس برای تعمیر ماشین لباسشویی خود مشاوره بگیرید.

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (ماشین لباسشویی با آب پر می شود اما تخلیه نمی شود)

پمپ دستگاه شما ممکن است با یک تکه پارچه یا سایر موارد مربوط به شستشو مسدود شود. ابتدا دستگاه را از برق بکشید. پیچ های صفحه جلو را بردارید. دستگاه را به سمت بالا متمایل کرده و قسمت جلوی دستگاه را به دو یا چهار آجر محکم کنید تا دسترسی راحت تری داشته باشید. محفظه پمپ دستگاه شما ممکن است به راحتی قابل مشاهده باشد ، بنابراین ارزیابی اینکه آیا در پمپ گرفتگی دارید ، ساده است. در این صورت ، از انبر استفاده کنید تا مسدود شدن پمپ را به آرامی از بین ببرید.

متناوباً ، گرفتگی ممکن است در لوله راه  واقع شده به پمپ قرار داشته باشد. بست لوله را بردارید. یک سطل یا سطل آشغال در نزدیکی خود داشته باشید ، زیرا این لوله پر از آب خواهد شد. آب را تخلیه کنید. اگر گرفتگی در شلنگ وجود داشته باشد ، معمولاً در انتهای شلنگ است. آن را با دست یا پنس بیرون بکشید.

برای تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به استفاده از ابزارهای خاص و مهارت دارید که توصیخ میشود چنانچه با تعمیرات ماشین لباسشویی آشنایی ندارید از انجام آن به تنهایی بپرهیزید.

  1. تعمیر ماشین لباسشویی (ماشین لباسشویی بیش از حد لرزش و لرزش دارد)

هنگامی که ماشین لباسشویی شما در حال کار است ، به ویژه در طول چرخش خشک کن ، ممکن است به شدت لرزش یا لرزش داشته باشد ، اغلب به حدی که ماشین "راه می رود". اگر دستگاهی با کارایی بالا داشته باشید که دارای چرخش سریع تری نسبت به ماشین های بارگیری بالا است ، این حالت ممکن است اتفاق بیفتد.

ممکن است دستگاه شما نیاز به تعادل مجدد داشته باشد. از یک تراز برای ( تعمیر ماشین لباسشویی ) ارزیابی سطح دستگاه از یک به یک به دیگر و جلو به عقب استفاده کنید. با چرخاندن پایه های ماشین به بالا یا پایین ، سطح دستگاه را دوباره تنظیم کنید. برخلاف خشک کن که فقط دو پایه قابل تنظیم در جلو دارد ، اکثر ماشین های لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی خود با شماره های مراکز تعمیرات آرتا سرویس تماس بگیرید.

با انباشته شدن ترکیبات ماشین لباسشویی و خشک کن ، ممکن است نوارهای اتصال شل شده و باعث لرزش شدید واحد شود. این می تواند یک وضعیت خطرناک باشد ، زیرا دیگ ممکن است از ماشین لباسشویی خارج شود. نوارهای اتصال را محکم کرده یا در صورت لزوم آنها را تعویض کنید.

علت کلاسیک و آسان تر قابل تعمیر ماشین لباسشویی، بار نامتعادل است. وسایل سنگین و طولانی را به دور دیگ بکشید تا در یک طرف جمع نشوند. وسایل بزرگ را به سمت دیگر وسایل به همان اندازه بزرگ ببرید.

آرتا سرویس را فراموش نکنید در تمامی لحظات در کنار شما خواهد بود تا آسیبی به دستگاه شما وارد نشود.

امروزه ماشین لباسشویی یکی از وسایل اساسی هر خانه ایست که تمامی لباسها و پارچه های ما را سریع و بهینه می شوید. بنابراین در صورت خرابی و بروز مشکل در کارکرد نرمال آن، زندگی روزمره ما دچار اخلال می شود. بسیاری از افراد برای استفاده از بهترین لباسشویی های موجود، به سراغ برندهای خارجی گران قیمتی همچون ال جی، سامسونگ و بوش می روند. اما حتی لباسشویی های برند نیز بالاخره دچار خرابی و مشکل خواهند شد. اگر لباسشویی تان خراب شده اجازه ندهید لباسهای کثیف بر روی هم تلنبار شوند، بلافاصله جهت تعمیر لباسشویی و جلوگیری از تشدید مشکل آن اقدام کنید.

 تعمیر ماشین لباسشویی

متخصصین آرتا سرویس آماده تعمیر ماشین لباسشویی شما


لباسشویی نیز همانند تمامی ماشین های دیگر به مراقبت احتیاج دارد و گاها نیز دچار مشکل می گردد. آنچه در این زمان بسیار مهم است، سپردن لباسشویی به تعمیرکار متخصص است که در زمان کوتاه و به صورت اصولی قادر به رفع مشکل دستگاه و بازگرداندن آن به شرایط عملکرد باکیفیت خود باشد. این امر خصوصا برای لباسشویی های برند خارجی مصداق می یابد که ریسک خسارت آنها بسیار بالا است.

آرتا سرویس با بیش از صدها متخصص تعمیرات لباسشویی، بیش از هزاران مورد تعمیرات لباسشویی را در کارنامه خود دارد. متخصصین مجرب ما در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی خدمات خود را در سریعترین زمان و برطبق اصول استاندارد تعمیرات لباسشویی برای تمامی برندها، مدلها و ظرفیت های لباسشویی ارائه می نمایند. کیفیت خدمات ارائه شده با ارائه گارانتی معتبر محرز می گردد و علاوه بر آن، تمامی نگرانی های شما با بیمه دستگاه در طول تعمیرات آن برطرف می گردد.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی


اگر لباسشویی نمی چرخد، روشن نمی شود، خشک نمی کند، آبریزش یا نشتی دارد و درب آن باز یا بسته نمی شود، آرتا سرویس برای رفع مشکل دستگاه تان قادر به کمک به شماست. برخی از مشکلات پیش آمده ممکن است راه حل نسبتا آسانی داشته باشند، به طوری که شخصا از عهده آن برآیید. اما بسیاری از مشکلات ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی توسط تعمیرکاری با دانش و تجربه فنی بالا می باشد.

متخصصین آرتا سرویس قادر به رفع هرگونه مشکل پیش آمده برای لباسشویی شما هستند. بنابراین مرتبه بعدی که لباسشویی شما در اواسط شستشو متوقف می شود یا ناگهان خاموش می شود، آبگیری نمی کند یا بیش از حد آبگیری می کند، تخلیه نمی کند و یا سر و صدای بلندی دارد، کافیست با ما تماس بگیرید تا در همان روز و یا روز بعد در منزل شما باشیم.

آرتا سرویس قطعات لباسشویی را تعمیر می کند؟


اولویت متخصصین ما تعمیر قطعات دستگاه شماست تا در هزینه ها صرفه جویی شود. در صورتی که به تشخیص تکنسین، قطعه مورد نظر نیازمند تعویض باشد، تهیه قطعات ارجینال از مراکز مجاز توسط تکنسین و به کمک ما انجام می گیرد و سپس بر طبق استاندارد بر روی دستگاه شما نصب می گردد.

برخی از قطعاتی که توسط تعمیرکار لباسشویی آرتا سرویس تعمیر/ تعویض می گردد:تعمیر ماشین لباسشویی

  • برد الکترونیک
  • پمپ تخلیه
  • شناور و سوئیچ شناور
  • قفل و سوئیچ قفل
  • تایمر
  • سوئیچ فشار
  • مپرها
  • تسمه ها
  • لاستیک دور درب
  • محفظه جاپودری
  • و…

آرتا سرویس کدام برندهای لباسشویی را تعمیر می کند؟

مهم نیست لباسشویی شما چه برند، مدل و ظرفیتی دارد. ما تمامی برندهای ایرانی و خارجی را تعمیر می کنیم. برخی از برندهای رایج که بیشترین سفارشات سرویس و تعمیر را دارند، عبارتند از:

  • ال جی
  • سامسونگ
  • بوش
  • آاگ
  • ایندزیت
  • دوو
  • زیمنس
  • و…


اگر به دنبال تعمیرکار برند لباسشویی تان در نزدیکی خود هستید، همین حالا با ما تماس گرفته و یا از طریق فرم آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

 

خواندن 12900 دفعه

22882520

نمایندگی شمال تهران

88242588

نمایندگی مرکز تهران

44384075

نمایندگی غرب تهران

55102011

نمایندگی جنوب تهران